18 Augusti

Min morgon var verkligen hemsk, vaknade vid sju, & missade såklart bussen och hela köret men det gick ju bra endå eftersom jag tog sena bussen och tågen iallafall. kollade synen inför körkortet idag också det tog typ bara 3 min sen var jag klar så snart blir det bara att börja köra :D. annars var skolan bra men väldigt seg fast mycket bättre än igår och lite lite mera framsteg när det gäller klassen skulle jag vilja säga ;). efter skolan åkte jag in till örebro slingade håret och klippte mig sen eftersom det blev massa tid kvar innan tåget gick hem så gick jag och köpte 2 nya as fina bhar på change ! Nu ska jag vänta på att Daniel ska komma och kolla på film med mig ! :) Sen ville jag tacka Snälla Therese och hennes pojkvän för en jättefin blogg ! :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Ingen fara! Det är du som gör den fin :)

2010-08-19 @ 19:06:33
URL: http://theresehogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0