18 December

Ja då va de kanske dax att skriva ett nytt inlägg kanske. Har verkligen inte haft lust att blogga någonting, det har varit så mycket med allt annat.

Inatt sov jag och Emma hos andrea. Vi somnade kanske vid fyra-fem igår så man är lagom seg idag..
ska snart åka till Daniel och äta gooood mat längtar verkligen eftersom jag inte har ätit något idag.
Sen ska vi bara ta det lungt och mysa massa. Håller faktiskt på med daniels andra julklapp just nu. Det ska bli så roligt när han får den och se va han säger :D. Guuud vilken bra fantasi jag har asså ;)

Känns som om jag har väldigt mycket att göra nu innan tisdag bara. Ska hinna fixa en massa färga håret igen, handla i örebro.. hmm får se om mina planer spricker som de brukar göra eller inte. Den som lever får se

/ Ida Emelie Maria Makkonen



 
Min älskade lilla Tusse (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0