22 December

Vi hade verkligen roligt igår ! iallafall när vi var hos ellens kusin i örebro ! Sen när vi kom till Ritz så blev allt så rörigt och man tappade bort alla hela tiden, men det blev endå en rolig kväll :)
Tack Emma, Ellen Louise och Ninni ni gjorde kvällen rolig !
Idag ska jag nog städa lite och sen kanske åka in till marieberg med Daniel & Robban, det kommer säkert vara hur mycket folk som helst men tur att jag är klar med alla julklappar nästan iallafall. Ja slipper ju springa runt där idag och leta efter nåt iallafall :D
imorgon ska jag upp tidigt och fixa de sista sen ska jag börja jobba 12 och jobba hela dagen till 19 så imorgon hinner jag inte med så mycket. Sen efter det är det ju bingolotto så då blir det mys hemma hos älsklingen :)

Hej då / Ida Emelie Maria Makkonen v



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0