Första dagen på mitt jullov

Igår kollade jag och Daniel klart på säsong 7 av One tree hill :(. hatar verkligen att kolla klart på säsonger för då finns det ju inga mer avsnitt att se.. tur att det iallafall finns säsong 8 också, sen vet jag inte vad vi ska titta på eftersom vi har kollat klart på väldigt många serier. Oc, One tree hill, prisonbreak, andra avenyn, En ängels tålamod, skärgårdsdoktorn, full frys, kvarteretskatan, mia & klara, solsidan och sen såklart greveholm & sunes jul :), jo det har blivit en hel del undra vilka bra serier vi inte har sett ?

Nu väntar jag på att pappa ska bli klar så han kan köra mig till tågstation. Jag ska åka in till Örebro med Ellen & Ninni och kanske emma ?, hoppas det iallafall :), vi har mycket att prata om och planera inför imorgon ;) ska bli såååå kul ! Ska titta efter kläder tills imorgon, jul & nyår  men sån tur har jag nog inte så ja hittar klader till allt men man kan ju hoppas :)

/ ida emelie maria makkonen




Skolavslutining 09  ida & matilda -  ja saknar dig v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0