Julafton 2010

Vaknade upp brevid Daniel idag, lika roligt som vanligt :), vi öppnade julklappar och hade det mysigt sen vid 10 gick jag till marianne & Benja och dit kom pappa också där fikade vi sen åkte jag och pappa hem.
Nu ska vi snart åka till min farbror och äta julmat där nästan hela släkten är, sen ikväll går jag till daniels mormor där hans släkt är. Det är allt mysigt med jul iallafall (:

God Jul alla !

allt skulle vara ännu lättare och roligare om ni
också skulle ha varit med, jag kommer alltid älska er.
 / Ida Emelie Maria Makkonen v




Julafton 2010 & första bilden med brunt hår :)


Kommentarer
Postat av: mandyy

vad fin du var i brunt hår! :)

2010-12-28 @ 12:25:41
URL: http://mandyypandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0