Lite frågor om 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?- Jadå

2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer du ha några nya för nästa år? - Nej ja höll inga, kommer 
   inte ens ihåg vad ja hade haha, Japp det kommer jag ;)

 3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?- Nepp

4. Dog någon som stod dig nära?- Nej det tror jag faktiskt inte för en gångs skull

5. Vilka länder besökte du?-
Grekland

6. Är det något du saknat i år som du vill ha nästa år?-
Ja

7. Vilket datum från i år kommer du alltid minnas, och varför?-
Inget speciellt tror jag

8. Vad var din största framgång?-
Vet inte riktigt

9. Största misstaget?-
finns nog många

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?-
Ja öroninflamation

11. Bästa köpet?- 
Mina skor tror jag

12. Vad spenderade du mest pengar på?-
Skit !

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?-
Ja alla mina underbara vänner !

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om detta år?-
Sommarplågorna såklart

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?-
Gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?-
  Träffat mina vänner ännu mer

17. Vad önskar du att du gjort mindre?-
Tänkt mer innan jag sagt och gjort saker

18. Hur tillbringar du jul?-
Hos farbror med familj & sen med Daniel och hans familj

19. Hur många one night stands?-
0

20. Favoritprogram på TV? -
Lätt One tree hill

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?-
Nej ja hatar ingen, bara ibland för stunden men det är aldrig på riktigt :)

22. Bästa boken du läste i år?-
Kommer inte ihåg

23. Största musikaliska upptäckten?-
Vet inte

24. Något du önskade dig och fick?-
Jag fick allt jag behövde ha

25. Något du önskade dig men inte fick?- Önskade mig inget speciellt

26. Årets bästa film?-
White Chicks kanske, lite gammal men men

27. Vad gjorde du på din födelsedag?
Träffa släkt

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?- Självklart

29. Hur skulle du beskriva din stil i år?-
Lika tråkig som vanligt ;)

30. Vad fick dig att må bra?-
 Att ha folk runt omkring sig som bryr sig

31. Vilken kändis var du mest sugen på?-
 Ingen

32. Vilken politisk debatt engagerade dig mest?-
Inte så intresserad

33. Vem saknade du?-
Mamma & Syster mest

34. Nya människorna du träffade?-
Hmm.. Ninni, Alla nya klasskompisar De jag kom på :)

35. En värdefull läxa du lärt dig i år?-
Jag förstod att bara man vågar så blir det alltid bra tillslut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0