Tröttare än Tröttast

Hejhej !
kom hem från örebro vid nio. Vi var i kumla en sväng hos robban också så nu är jag ännu tröttare än förut
men jag gjorde iallafall pastasallad & gräddade baguetter när jag kom hem och det blev sjuuukt gott !
ska snart slå in lite julklappar och sen gå och sätta på någon bra film (och försöka att inte somna) så jag är riktigt utvilad tills imorgon så jag orkar med massa jobb..

just det, jag hittade faktiskt en klänning som jag ska ha på julafton idag ! det trodde jag aldrig :D hoppas ja tycker om den lika mycket på fredag som ja gjorde idag haha hade lagt ut en bild om jag hade haft min kamera men den har tyvärr min kära storebror lånat och glömt ta med tillbaka så blir inge med bilder på den idag (;

Godnatt / Ida emelie Maria makkonen v




Christmas day 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0