Helgen

Jag har inte haft tid att skriva nåt i helgen så får ta det nu istället :)

I Fredags åkte jag till kumla med Daniel och hans kompisar och senare på kvällen gick vi till Ida och på vägen träffade vi Anna & Jeison och massa andra som jag inte har en aning om vilka det var. Alla var iallafall utklädda hemma hos Ida och eftersom jag har så dålig fantasi så fick det bli bara horn för min del ;)
I Lördags Åkte jag till Kumla IGEN fast då mötte jag upp Ellen på station och vi Åkte till Klara !
Där var det också en hel del folk och mer blev det :), hornen fick följa med dit också och såklart hah.
 Det var i alla fall kul att få träffa massa både nytt och gammalt folk den här helgen som var !

/ Ida Emelie Maria Makkonen







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0