Skola efter en veckas lov är inte kul

Jag tycker nästan det blir värre att ha lov och fått sova ut i en veckan och sen komma tillbaka till skolan än flera veckor.Igår var ju första dagen efter lovet och vilken tur att vi hade kök. Om vi hade haft vanliga lektioner hade jag nog inte kunnat hålla mig vaken på någon av dem.
som sagt igår så hade min grupp hade varmkök som är lika roligt som vanligt :). Då gjorde vi mat åt 52st lärare som kom till restaurangen och till oss själva förstårs :)
Vi började med att göra en Rosépepparsås sen till det kyklingfilé och friterad klyftpotatis Sjuuuukt gott blev det i  alla fall som tur var :)

Idag Åkte jag hem tidigt från skolan för jag inte kände mig så bra, men jag hann iallafall vara med på två lektioner det var Livsmedelshygien och Livsmedelskunskap. På livsmedelskunskapen så fick vi smaka på massa olika frukter och det var roligt att få smaka på massa som man aldrig ha smakat förut. Sen fick vi reda på hur vårat schema ser ut nu resten av veckorna fram till jullovet. såååå skönt kommer vi ha det :D



    



Eftersom det redan har kommit massa snö nu så lägger jag upp bilder från Grekland !
VILL INTE HA SNÖ OCH KALLT ! VILL HA SOMMAR & BLI BRUN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0