Grekland





Inatt sov jag inte alls mycket, eller jag vaknade vid fyra och bara låg och tänkte, lyssnade på när daniel andades och försökte sova men det gick absolut inte..
Idag har jag lagom med träningsvärk i hela ryggen armarna och benen inte skönt kan jag lova men det är värt det för det var så himla kul igår :)
stannade hemma kände mig inte alls på topp för skolan och eftersom jag har matteprov imorgon så kändes det bra att plugga till det istället. annars har jag och daniel sovit & kollat på tre Beck filmer !
om en timma ska jag på personalmöte sedan hem och plugga ännu mera
flera Grekland bilder kommer finna på facebook för de som kan och vill se :)
 
Hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0