when something is wrong



Hejsan !

i helgen blev det mycket jobb skönt endå att få träffa massa andra roliga människor det är de bästa !
idag har jag gjort två prov det hoppas jag att det gick bra det känns så iallafall men man vet ju aldrig
träningen igår gick sådär, det var as kul och så men det kändes att jag kunde ha gjort lite till, känns som om jag börjar bli sjuk faktiskt kan ju bero på det :(
Ikväll är det zumba eller va de nu kallas tror jag ska dit iallafall får se, måste ju iallafall testa en gång och de om jag gillar det..
imorgon äre sista dagen i skolan för veckan skönt sen blir det boxercise imorgon igen och förhoppningsvis daniel efter det annars vet jag inte riktigt nåt måste jag annars hitta på !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0