Det blir aldrig som man har tänkt sig

Hej Hej !
Blev att jobba några timmar här på kvällskvisten. Kanon eftersom jag inte hade planerat något idag !
Har nyss kollat klart på big brother och försökt läst lite på internet om min underbara klocka men det går inte så bra.. Det står bara på engelska och det är inte mitt bästa ämne om man säger så men men får ta hjälp av nått smart snille här någon dag, det löser sig alltid.
Nu ska jag krypa i min stora mjuka säng helt själv och försöka titta på HELA High School Musical 2 tro mig jag kommer inte lyckas, har nyss sett 1an nyss också de är så mysiga!

 MEEEEEN det här med att titta på hela filmer när klockan är efter 21 är inte heller min starka sida, kommer aldrig glömma när jag och Emma Ann Ahlström umgicks varje helg och sov över oså då fick hon vakta mig så jag inte somnade för det är ju inte så kul att titta på film när man har någon som sover brevid en eller hur ? ;) men såklart lyckades hon inte utan att jag somnade endå hahah
 
Hoppas alla har en bra kväll !





En gammal bild på mig & Emma 



 

En bild på oss från en klassdag i 7an tror jag haha :)


/ Ida Emelie Maria Makkonen ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0