Ensam Fredagskväll

Har inte bloggat på länge pga att jag inte har haft tid helt enkelt. Den här veckan har jag haft praktik på Grand hotell i Örebro ! Det har varit jätteroligt verkligen och hoppas jag får komma tillbaka dit i sommar ! :)
Ikväll ska jag bara ta det lungt och vara hemma eftersom Daniel ska lana och mina flickor är i Rom och har det bra kan jag tänka mig :)

Håller på att fixa om min blogg lite också
Tack Johanna och Kicki för hjälpen igår :) ♥





Den här roliga saken köpte jag idag !
Det är en klocka som man har när man är ute och springer så på den ser man hur långt
man har sprungit och en massa mer ! Ska läsa mig till hur den funkar ikväll hoppas den är bra !
Nu ska det springas massvis ! :)

Ha det bra
/ Ida Emelie Maria Makkonen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0