Skönt att förra veckan är över

Just nu denna period är jag sjukt känslig, förstår inte vad det är med mig, känner mig jättenere och deppig så fort det är nåt som går imot mig och det inte blir som jag har tänkt mig. Fattar inte hur det kan blir så när solen skiner, det är varmt och alla andra är glada men som tur är går det fort över.

Nu har jag börjar på sista veckan innan påsklovet. Ska verkligen bli jätteskönt ! behöver ett lov nu känner jag. Ska åka till Stockholm med mina fina vänner, jobba och lite sådär framför allt sova ut. Men nu är ju inte den här veckan över en för den har bara börjat. Idag hade vi kallköksprov och det gick sådär , jag är nöjd men inte mer än så. Nu ska snart åka till träningen och slåss lite känns bra


 
En sommardag för länge sen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0