Sunday

Dagen idag har bestått av jobb & skilda världar. Blev ingen Andréa idag som synd var men ska försöka åka till henne i veckan ! Jag och Daniel har som sagt börjat kolla på den gamla serien Skilda världar nu, kollade på den när jag var liten (fast jag inte fick) så kommer ihåg personerna men gud så töntigt det är haha, jag brukar aldrig klaga på dåliga skådespelare men i den serien spelar nästan alla dåligt haha men inte kan jag sluta titta för det ;).
Imorgon är det skola och veckan börjar med kallkök helt okej faktiskt !

Fick ett litet uppdrag av min käre pojkvän att hålla honom vaken tills efter Big Brother ikväll, han är så trött eftersom han har lanat hela helgen, men iallafall jag lyckades inte utan somnade själv också så nu har vi sovit några timmar och snart ska jag väcka honom för vi ska titta på Stockholm - Båstad & äta glass :)




Snart blir jag Blond igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0