1 Februari 2011

wooohoo 19 dagar kvar till Big Brother haha ;) längtar som bare den har alltid följt den där dockusåpan till och med när jag var en liten liten flicka haha fick inte kolla på det för mamma och pappa men de visste inte om att jag kollade (a'
Nog om det. Dagen har varit rätt okej har brutit mot Ida regler aj aj aj men vafan vad gör det om 100 år :$
Var iallafall mycket duktig imorse :) Solade efter skolan också var jätteskönt ! har inte gjort det på jättelänge eftersom jag inte har vågar de sen jag piercade naveln men nuså :D
Ska snart packa lite oså sen bege mig till Orrstigen 1 för att ha en underbar kväll med min goa pojkvän :)

/ Ida Emelie Maria Makkonen ♥
Miss you ♥



Allvarligt snack på g!






haha min snygging innan krogen 
älskar dig toker ♥
 






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0