Dag 11- Det jag är mest rädd för

Det går lite segt de här med dagarna och datumen men vad gör det ;)  Haha

Något jag är rädd för ? hm, jag är faktiskt inte så jätterädd för småkryp, småspindlar oså utan jag tycker bara att de är äckliga men stora ormar och stora spindlar isåfall men det är ju inte det jag är mest rädd för
utan det värsta som skulle kunna hända som skulle få mig att sjunka till botten och troligtvis aldrig mer komma upp igen (känns det som) är om det skulle hända min pappa någonting det är jag verkligen LIVRÄDD för. Ibland när han jobbar så ringer jag både två & tre gånger bara för att höra så han håller sig på vägen ;) och såklart säger jag godnatt och att jag älskar honom varje gång innan jag ska lägga på haha :)



pappa & Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0