Dan efter Alla Hjärtans Dag dan

Tisdag idag, hade bara två lektioner så jag är mycket stolt över mig själv att jag åkte in !
Har klippt mig idag också, är väldigt ovan än men nu ska jag börja sköta mitt hår som attans eftersom jag vet att jag ska slita på det som tusan i vår när jag slingar blont.
Gårdagen var bra tränade igår och det va sååå sköt att få göra det, Efter det gick jag till min Älskling och hade lite Alla Hjärtans Dag mys även fast vi hade det i helgen också :)
Nu ska jag planera min kväll och i de planerna ingår SOVA TIDIGT
Hej då

/ Ida Emelie Maria Makkonen




Alla <3 Dag med världens bästa person !
















Kunde inte blivit bättre !

Jag älskar dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0