En välbehövlig kväll

Spenderade min Måndagskväll med Emma, Ellen, Ninni, Louise & Lisa hemma hos Ellen ! Super mysigt va det :)
först gick vi till Ica för att köpa godis, det tog ca 2h, Det var verkligen iskallt och på hemvägen kolsvart eftersom vi gick i skogen där det tyvärr inte fanns några gatulampor även fast vi var i gatan HEheh. När vi kom in lagade vi pizza, käkade och kollade på Burlesque den var verkligen as bra ! :D, Sen blev det lite marängsviss, The tourist, och lite Beck, en toppen kväll med toppenbrudar ! kommer definitivt göras om !
 Längtar till sommaren Guuud vilka roliga planer vi har ;)
Nu ska jag nog spola igenom American History X och skriva en recension på den i mitt nystädade rum !
Imorgon blir det Säfsen med Emma, Isabel, Ellen & Ida ! hoppas på bra väder :)

För att vara lite negativ så hatar jag att mitt ljud inte funkar på min idiot dator :( så kom på att det blir nog inte History X för min del.., inte på min dator iallafall..

/ Ida Emelie Maria Makkonen ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0