Fredag Imorgon !

Hej Hej !
Idag åkte jag hem från skolan för att jag mådde verkligen jättedåligt runt lunch.. Vet inte va det var men nåt hemsk var det, men det kändes bättre när jag fick komma hem och sova lite :)
Sedan har jag varit nere och solat idag igen sjuk skönt, man känner sig mycket fräschare när man får vara lite brun :) synd att det inte håller mer än några dagar bara.
Sitter och tittar lite på boxningssäckar på internet har tänkt att köpa någon sån så får jag slåss lite hemma också ;)
Har nyss sprungit en sväng snart blir det duschen och sen försöka sova tidigt så jag orkar upp imorgon när jag ska till Örebro med mina kära favoriter Emma & Ellen !
Hej då / Ida Emelie Maria Makkonen v


Kommentarer
Postat av: Kicki

Herregud Ida slå på pappa roligare o gratis ju....Kram Kicki K



eller så kan jag skicka dit min gubbe han är ju lite mjukare att slå på ;)ha de bra

2011-02-05 @ 19:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0