Måndag

Imorse hade jag verkligen inge lust att gå till skolan, visste att vi skulle ha varmkök hela dagen och sluta sent plus prov på det.
Men det gick ju det också fick väldigt bra på proven och mycket beröm och då blir det genast mycket mycket roligare :) Stog ut hela dagen kom nyss hem 16.45 hmm blir inte mycket tid hemma för jag ska försöka ta mig ner till träningen även fast jag inte har någon att köra med men det löser sig väl förhoppningsvis.
Efter träningen ska jag gå till Daniel och gottgöra honom eftersom jag var så dum dum dum igår HEHEHEH
och då lovade han att ha maten klar tills jag kom hem kan inte bli bättre !
Ny vecka med  nya möjligheter eller?

/ Ida Emelie Maria Makkonen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0