Söndag

Oj Oj lite dålig updatering här kanske, men vad gör det om 100 år ;P
Vaknade runt halv 11, rätt sent för att vara mig men jag somnade ju runt 2-3 inatt så det är väl inte så konstigt.
Jag är nog mer morgonmänniska än kvällsmänniska faktiskt iallafall när det inte är sommarlov. Älskar att gå upp hyfsat tidigt och göra massa som man inte hann igår tillexempel då har man ju hela dagen att göra annat, haha. De tråkiga är att Daniel är helt tvärt om, han vill vara vaken länge och sova länge på morgonen, men när han är med mig så är det jag som bestämmer när han ska gå upp haha :)

Idag ska jag och Pappa åka till Askersund till Min bror och Mikaela och lämna en spjälsäng som vi köpte igår i ö till den lilla bebisen som kommer om 3 Månader ! :) åååh längtar jättemycket :).

Imorgon är det skola, jag skulle ha behövt en veckas ledighet till för jag känner INTE för skola alls faktiskt, men det blir väl bättre när jag väl är där.

Dags att ladda för ny vecka med nya möjligheter kanske. Nu jävlar ska det tränas !

Hej då sålänge !
/ Ida Emelie Maria Makkonen




Jag & Mikaela i Afrika 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0