3 Januari 2011

Nyår blev toppen till slut ! umgicks med massa roligt folk och hade verkligen jätteroligt :)
Jaha Nytt år & nya möjligheter
idag är det måndag, kommer bli en lugn måndag vaknade brevid daniel imorse och gick ner och fixade frukost till oss två :) pappa var så snäll för han hade köpt med färskt bröd och det va såååååååå gott :)
blev några skärgårdsdoktorn avsnitt igår och ett idag så nu är vi igång igen :D
idag ska jag bara ta det lungt har jag bestämt, ska ta med min vovvsing på en låång promenad, men eftersom vi bor i lilla röfors så får va ta och gå 1000 varv runt hela röfors för det ska bli långt typ :)

Hoppas alla har haft ett bra nyår :)
/ Ida Emelie Maria Makkonen v



Min lilla willy som liten v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0