Tankar

Finns så sjukt mycket saker jag önskar, saknar och framför allt vill.
Jag önskar att jag kunde vara mer kreativ, att jag hade något jag var riktigt duktig på som folk uppskattar.
Jag önskar jag hade min syster här som jag kunde rådfråga, ha roligt med, ha tråkigt med och göra allt som man kan göra med en syster. Som en bästa vän, känns förjävligt att veta att jag aldrig skulle ha behövt vara ensam..
Någonting mer jag saknar är just en bästa bästa vän. Tyvärr funkar livet så att alla växer ifrån varandra vare sig man vill eller inte. Man växer upp och alla väljer sina egna vägar alla får nya vänner, endel hittar sina bästa och en del inte, så är det bara och det är ingen som kan bestämma själv hur framtiden ska bli. Jag mår bra och är glad för jag har träffat massa underbara människor och lärt känna massa roligt folk men jag har också förstått vilka vänner som är riktiga vänner. Vänner som jag vet skulle ställa upp, lyssna och bara finnas där. De vänner jag vill fortsätta ha i mitt liv, växa upp med och när jag blir vuxen vill jag kunna tänka tillbaka på den roliga tiden vi hade tillsammans när vi växte upp, för utan er klarar jag mig inte.
Men jag skulle vilja vara vuxen redan nu, så känns det iallafall, vill ha gått ur skolan med bra betyg och speciellt ha lärt mig jättemycket innan jag går ut eftersom jag går en linje och gör saker i skolan som jag tycker är kul och vill lära mig mer av. Tänk om man kunde spola fram tiden, va skönt allt skulle vara. Jag har så mycket drömmar så de inte ens går att förklara.


 


Kommentarer
Postat av: Amanda

<3

2011-01-05 @ 14:03:26
URL: http://amandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0