Dag 10 - Mina Syskon

 Tommie är sju år äldre än mig och bor i Askersund med sin flickvän Mikaela. Det jag minns sen han bodde hemma och vi var små är att han jämt var ute i sitt rum i en stuga som vi har på gården och jag aldrig fick komma in fast ibland fick jag pengar när jag städade den haha ;) I maj ska jag bli faster för första gången och det ska bli hur kul som helst ! Längar ihjäl mig ! v

Jimmy
är min andra bror som är fem år äldre än mig och han bor hemma ibland och annars bor han hos hans flickvän Kicki som bor i örebro. Jag kommer ihåg när Jimmy alltid kollade på kalle Anka med mig på morgonen innan han och Tommie gick till skolan och se kommer jag ihåg att jag och Jimmy sprang nästan alltid ut och lekte i snön när den första snön precis hade kommit :) v


haha vilka minnen man har :)



Vi som små v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0