Dag 5 Min utbildning

Jag går på Hotell & Restaurang programmet i Hallsberg. Där så får vi variera mellan varmkök där vi lagar massa mat och just nu lär oss massa grunder, Kallkök där man gör för & efterrätter, bakar och massa annat och sen servering. . Vi håller på med samma sak i 8 veckor sen byter vi. Sen så klart har vi kärnämnena och lite andra ämnen också. I trean sen kommer vi har bar & dryckes kunskap också ska bli jätteroligt :). Jag ångrar verkligen inte att jag tog de programmet det är hur kul som helst och inte alls mycket plugg. Efter gymnasiet tror jag att jag kommer vilja plugga vidare men vet inte riktigt till vad än. Den som lever får se :)
/ Ida Emelie Maria Makkonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0