Dag seis - Min dag

Min dag idag har typ varit som alla andra ämnes dagar förutom att det har blivit massa ändring i schemat. På Onsdagar så ska jag och Hanna börja vid halv 11 eftersom vi ska läsa spanska på distans (tror jag). Så idag fick vi 2,5 timmars rast på morgonen så vi började på vår Livsmedelsuppsats. Sen så hade vi datakunskap där vi fortsatte med våra hemsidor. Efter det gick vi och åt mat sen hade vi svenska där vi håller på med Grekisk mytologi och ska göra en skriftlig och en muntlig del i det. Sen fick jag sluta eftersom jag fick jobba matten hemma istället!

Lite långtråkigt att läsa kanske men det är iallafall en helt vanlig dag i skolan för mig :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0