Lite frågor

Nämn något som gjorde dig glad igår: De i skolan :)
Vad gjorde du kl 08 imorse: va i skolan och hade hotell
Vad gjorde du för 15 min sedan: Käka
Det sista du sa högt: Ring mig sen
Det senaste någon sa till dig:  hejdå
Vad har du druckit idag: mjölk & äpplejuice
Vad var det senaste du åt: mos
Vad var det senaste du köpte: ramlösa
Vad är det för färg på din ytterdörr: vit
Vad är det för väder hos dig nu: blött & mörkt
Godaste glassmaken: Choklad, jordgubb saltlakris
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ne
Sover du tungt: ah hemma iallafall
Drömmer du mardrömmar: ah
Trivs du med ditt jobb: jadå
Favoritklädsel: nåt jag trivs i
Favoritlåt just nu: Just nu Elegi
Vad ser du om du tittar till höger: en soffa
Vad gör dig glad just nu: när jag tänker på måndag
Vad ska du göra härnäst: tvätta bort sminket
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: muy bien
Favoritgodis: choklad
Kläder just nu: strumpbyxor & laxåIF tröja (Y)
Sommarplaner?: Ha sjuuukt roligt med mina vänner !
Hur många kuddar sover du med: 4 men vissa nätter 2
Spelar du något instrument: nej, kan LITE piano
Morgon eller nattmänniska: morgon när det inte är skola & natt annars
Vad är viktigast för dig:  Mina vänner, familj, släkt & pojkvän
Är du kittlig: jovisst är jag det
Snarkar du: Nej
Stjärntecken: Lejon
Äckligaste insekten: Stora spindlar
Längtar du mest efter just nu: Att bli vuxen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0