Min Helg

Helgen har varit mycket bra. I fredags jobbade jag till nio sen åkte jag till klara där det blev en ovanlig men tillslut rolig kväll :)
I lördags var jag och Daniel hemma hos honom och åt god mat tillsammans med några i hans släkt och familj, sen kollade vi på Frozen en sjuuukt bra och spännande film som jag verkligen kan rekomendera till er som inte sett den. Imorse när vi vaknade kollde vi på Black Water och det var andra gången jag såg den och det är jättebra också !
Sen senare åkte vi hem till mig och jag fick träffa mina kusiner som jag inte har träffat på jättelänge mycket roligt :)
Imorgon ska väl alla till skolan utom jag eftersom min klass är ledig tills på tisdag !





Allt blir så konstigt ibland, men jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0