Nu är det dax !

Eftersom jag går i skolan nu och inte gör så mycket varierande i skolan än att ha olika lektioner så tänkte jag göra en sånhär lista ! :)


Dag 01 – Favoritplagg ur min garderob

Dag 02 – Något om mig som folk inte känner till

Dag 03 – Mina föräldrar

Dag 04 – Det här är viktigt för mig

Dag 05 – Min utbildning

Dag 06 – Min dag

Dag 07 – Min bästa vän

Dag 08 – Något jag ser fram emot

Dag 09 – En resa jag minns

Dag 10 – Mina syskon

Dag 11 – Det jag är mest rädd för

Dag 12 – Min största svaghet

Dag 13 – Den här veckan

Dag 14 – Min favorit-tävling

Dag 15 – Mina drömmar

Dag 16 – Något jag är beroende av

Dag 17 – Mitt favoritminne

Dag 18 – Vad gör mig imponerad?

Dag 19 – Detta ångrar jag

Dag 20 – Detta vill jag göra innan jag dör

Dag 21 – En stund jag minns

Dag 22 – Det här upprör mig

Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Dag 24 – Det här får mig att gråta

Dag 25 – Här bor jag/mitt rum

Dag 26 – Mina rädslor

Dag 27 – Min favoritplats

Dag 28 – Det här saknar jag

Dag 29 – Mina ambitioner

Dag 30 – Ettbra ögonblick

 :):):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0