Ny vecka nya möjligheter

Humöret är på topp nu kan jag lova ! händena skakar som bare den idag tränade jag & Emmelié jättehårt och det var suuperkul :D:D sen avslutade jag med en stund på bandet det kändes mycket bra :)
Ett tips till er som också får skoskav eller blåsor på fötterna när ni springer ha Potatismjöl i strumprona det gör susen ;) haha testade det idag och har inte ont alls det är bara mina dumma skor som behövs bytas ut :P men det kommer väl det också
Nu ska jag varva ner, ta en dusch, läsa lite och sova imorgon blir det långdag med prov och hela köret mindre kul men men sånt är livet

Saaaknar min Daniel suuupeeeeer mycket !

/ Ida Emelie Maria Makkonen ♥

Kommentarer
Postat av: Daniel

potatis mjöl :P toker :) Saknar dig med <3

2011-01-31 @ 20:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0