Tröttare än någonsin

Kom hem runt 04.30 inatt dagen efter man har varit uppe i 23 timmar är inte rolig asså. Har varit sjukt trött hela dagen även fast jag har sovit hela dagen. Men det är absolut värt det ! Det var sjukt häftigt att vara så nära scenen i globen och se artister uppträda och sen när allt väl var slut blev det efterfest framför scenen och då sprang man på vissa kändisar med blicka och glas högt och lågt. Det var verkligen en grym upplevelse och något jag garanterat kommer göra igen !
Så idag har jag ju inte gjort så mycket då mer än att sovit men imorgon blir det skola som vanligt  och förhoppningsvis har jag spanska på morgonen ! :)

Idrottsgalan 2011 v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0