Blir tokig !

 Åhhh vill träna nu ju !, men vågar inte eftersom jag inte mår så bra än och vill ju inte bli värre. Kändes bra att komma till skolan idag iallafall !
I Fredags jobbade jag till 21 sen tog jag det lungt eftersom jag skulle upp klockan 07.00 i lördags för att ha samling på jobbet 08.00 sen bar det iväg till Karlskoga och bodaborg med några från jobbet !
Det var ett pris till en tävling vi hade på jobbet som handlar om merförsäljning, orkar inte förklara va det är nu men jag var en av de som vann iallafall så vi åkte till Bodaborg och var där i 11 Timmar och kom hem med 15 Stämplar! Guuud så kul vi hade :)

Resten av helgen blev det lite Marieberg oså köpte ett par träningsbyxor och lite annat inget speciellt.
Nu är det ny vecka och idag Hade jag kallkök i skolan och vi gjorde massa grejer, vi gjorde hallonfromage, cremé brulé, chokladmousse och något mer som jag inte kommer ihåg va de heter :), det gjorde vi på förmiddagen och på eftermiddagen gjorde vi mackor med massa grejer på.

Nu ska jag försöka plugga lite och sen vet jag inte än

/ Ida Emelie Maria Makkonen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0