Helgen som va

Eftersom jag är sjuk och har jättetråkigt kan jag passa på att skriva lite om helgen :)
I fredags följde jag och hanna med Lovisa och Victoria till Akersund där vi hade Mary Kay klass, jätteroligt va det också såklart köpte jag lite nytt också :) På kvällen åkte jag hem för att jag skulle upp tidigt på lördagen.
På lördagen var det power dag i laxå. Det är en dag då man får testa på olika träningsformer i år var det Afro, Body combat, Zumba och cirkelträning som stod på schemat, Body combat var roligast ! Det är en slags skuggboxning till massa pepp musik sjuuukt kul och jobbigt var det man blev helt dyngsur :)
http://www.youtube.com/watch?v=fbwO7RAfwS4 

Så när jag vaknade i Söndags hade jag lagom med träningvärk kan jag lova ;)

Grattis till Körkortet Älsking :) <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0