Hemsk Natt

Vaknade flera gånger inatt av att jag nästa inte kunde andas usch, jag som skulle gå till skolan idag !:(
Det är verkligen jättetråkigt att vara hemma flera dagar, första dagen går bra men sen blir det alldeles för tråkigt. Så när klockan ringde 05.30 imorse så va det bara att stänga av igen och somna om.
Hatar att vara sjuk, jag brukar inte va det så ofta och absolut inte så länge ! Vet inte vad jag ska ta mig till. Jag vill träna och vara ute i solen ju men nehe, kan sätta vad som helst på att när jag blir frisk så blir det regn eller snö :P aja nog om det ska lägga mig och titta på någon bra film nu och hoppas att jag får tillbaka rösten snart.

Hejdå!





En sjuk ida :>


/ Ida Emelie Maria Makkonen ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du förlovad? (:

2011-05-05 @ 18:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0